Hier Ben Ik

hallo allemaal.

dit is dan mijn nieuwe site tenminste ik hoop dat ik het elke dag kan vol houden.

ik hou erg van bloggen en dat kon je zo ook zien op mijn vorige blog, maar op een gegeven moment had ik al zoveel gepost dat ik bijna geen inspiratie meer had.

dus nu ga ik op deze nieuwe site iets meer zelf schrijven over Mode, Lifestyle, Art en Recepten.

soms maak ik zelf Foto’s (waarschijnlijk niet zo vaak) maar wat vaker plak en knip ik gewoon van andere sites.

ook ga ik wat vaker filmpjes maken:) (waaronder een sister tag waar hou ik van en nog wat TAGS)

als jullie vragen hebben voor in een filmpje maak dan gerust een vragenlijst en dat ga ik ze in een filmpje beantwoorden 🙂

nou morgen begin ik en ik heb er nu al zin in tot morgen !

3 gedachtes over “Hier Ben Ik

Geef een reactie

