Verschillende soort kleding kasten

Holaaa

Ik houd erg van mijn kamer veranderen, zo zet ik de ene keer mijn bed aan de ene kant van de kamer en de andere dag zet ik hem aan de andere kant:)  Nou ja hier gaat het niet om. Er zijn verschillende soorten manieren om je kleding op te hangen/te leggen.             Ik heb nu gewoon een grote kast met mijn kleren erin maar ik krijg voor mijn verjaardag een open kast (dat betekend dat ik mijn kleren kan ophangen) Maar bij deze laat ik zien hoe je op leuke manieren je kast opnieuw kan indelen 🙂

Je ziet waarschijnlijk veel kleding REKKEN. Die rekken zijn best wel populaire! (Ik heb de foto’s van WeHeartIt )

Afbeelding 1.Dit is mijn Favoriet! Het is mooi wit en ook dat schoenen rek vind ik heel erg leuk 🙂

 

Afbeelding 2.dit is een kast voor schoenen Fans maar echt super leuk!

Afbeelding 3.Zo’n soort rek krijg ik ook een open rek met kleerhangers (slechte tekst)

 

Afbeelding 4.Dit is een kast met veeel ruimte maar het ziet er wel leuk uit 🙂

Afbeelding 5.Dit wil iedereen wel gewoon een hele kamer vol met kleding het ziet er zoooo mooi uit dat ik hem eigenlijk ook wel zou willen hebben !!!

Afbeelding 6.Dit is gewoon weer even een voorbeeld van een kledingrek maar nog steeds super leuk !!!!

Afbeelding 7.Dit is ook een van mijn favorieten het is lekker groot en dat rekje voor je schoenen vind ik ook geweldig!

Afbeelding 8.Dit is een voorbeeld van een gewone kast 🙂

Afbeelding 9.Deze vind ik ook heel erg leuk als ik zou mogen kiezen wat mijn nieuwe kledingrek zou zijn dan zou ik echt voor deze kiezen 🙂

 

Welke vinden jullie het leukst of welke kast lijkt het meeste op jouw kast laat het achter in de reacties :):):)

 

xxx

2 gedachtes over “Verschillende soort kleding kasten

  1. ik vind die kamer vol kleren het allermooist! Zou ik ook wel willen heen. Maar eigenlijk heb ik te weinig kleren om die kamer te vullen…

Geef een reactie

